Szokták mondani, hogy egy kép többet mond ezer szónál. ez pedig a vállalkozásunkra is igaz lehet. Egy terméket, legyen szó utazásról, kiegészítőkről, gépjárművekről, lakásokról, bármiről, mindig könnyebben el lehet adni, hogyha ízlésesen van tálalva a vásárló előtt. Ha arra gondolunk, hogy mi melyik szolgáltatást vennénk meg, a rossz minőségű sötét képet vagy egy tökéletesen beállított fényképet, akkor már értjük a fontosságát a jó minőségnek.
Ahhoz, hogy elérjük az embereket, minden közösségi oldalon jelen kell lennünk, így az Instagramon is. Sokan azt hiszik, hogy ez a mai fiataloknak egy ilyen unaloműző helye, azonban egyre több céget látni a felhasználók között.
Az Instagram egyedisége, hogy inkább képeket és rövid videókat lehet feltölteni kevés szöveggel, és a követők minden képet látnak, amit szeretnének. Miközben a Facebook szűri a tartalmakat, addig az Instagram az összes követőt megmutatja, így nagyobb esélyünk van rá, hogy ne ugorjanak át minket. Persze ehhez figyelemfelkeltő képeket kell készítenünk. Érdemes semleges hátteret választani, és az előtt, vagy azon lefényképezni az adott terméket, ha van rá lehetőségünk.
Sok kép, kevés szöveg
A képek alá soha ne tegyünk linkeket, az csak a profilunk leírásában lehetséges. Az Instagramon különös fontosságot kapnak a hashtagek, amivel bejelölhetünk szavakat. Használjuk ki mind a húsz lehetőséget, mivel sokan pont ezek alapján a kulcsszavak alapján keresnek nekik illő tartalmat.
Ha például kiegészítőkkel kapcsolatos weboldalunk van, akkor egy kiegészítőnél mindent soroljuk fel, ami a weboldalunkra igaz, hogy hamarabb ránk találjanak. Itt nem léteznek csoportok, nem tudjuk őket megosztani, azonban a felhasználók egymás között megoszthatják, így minél szebb, annál jobb.
Ha szeretnénk egy kis időt spórolni, akkor összeköthetjük az Instagram fiókunkat a vállalkozás Facebook oldalával is, így a két helyen egyszerre jelennek meg a képek és a szövegek. Ez akkor érdemes, hogyha mi végezzük a marketing munkát, és szeretnénk egy kis időt spórolni magunknak.