Üzleti weboldalaknál vannak olyan tartalmak, amiket mindenképpen fel kell tüntetni, legyen szó kis, vagy nagy vállalkozásokról. Az olvasóknak egyre több elvárásaik vannak az oldalakat illetően, és gyakran találkozunk elégedetlen ügyfelekkel, amik arra vezetnek vissza, hogy nem fogják a honlapunkat látogatni.
Ez kiküszöbölhető, ha már a weboldal elkészítése előtt eldöntjük, hogy melyek azok az aloldalak, amiket mindenképpen feltüntetünk.
Legyünk különösen meggondolandóak a kezdőlapnak az elkészítése során. Az oldalunkra látogató potenciális olvasók és vevők is ezt fogják először megpillantani, és néhány másodperc alatt jó vagy rossz következtetéseket levonni rólunk. Ha nem hívja fel az emberek figyelmét, akkor valószínűleg vissza fognak lépni, és egy másik oldalt keresnek.
A különböző tanulmányok szerint 0,05 másodpercünk van arra hogy, meggyőzzük őket a maradásról, és arról, hogy tovább nézelődjenek. Egy figyelemfelkeltő kezdőlap gyors, dizájnos, és közli a cégünkről a legfontosabb adatokat.
Mutassuk meg magunkat
Nem érdemes a homályban maradnunk, mindenképpen tegyünk egy Rólunk oldalt. Ez azért fontos, mert amikor vásárolni szeretnék egy terméket, esetleg szükségünk van egy szolgáltatásra, akkor szeretünk biztosra menni, és tudni, hogy ki áll mögötte.
Egy internetről leszedett fénykép, vagy az információhiány mind ahhoz fog vezetni, hogy a vásárló bizalmatlanságát felkeltsük, és máshova menjen. A Rólunk oldalon foglaljuk össze, hogy kik vagyunk, mi a vállalkozásunk története, melyek az üzleti céljaink és, hogy miért érdemes minket választani.
Fontos még a Kapcsolat oldal létrehozása is. Amikor interneten vásárolunk, félünk a csalóktól, főleg, ha bankkártyás fizetéssel lehet csak megvenni valamit. Ilyenkor sokan azonnal a Kapcsolatok oldalra mennek, hogy leellenőrizzék, valós személy áll-e a háttérben, vagy pedig egy lehetséges csaló.
Ha látják, hogy nyújtunk biztonságos fizetési módot, ha működik a megadott telefonunk, és válaszolunk az e-mailekre, akkor nagyobb a valószínűsége, hogy nálunk fognak vásárolni.