Ma már teljesen elfogadott, hogy az interneten keresztül tartjuk a kapcsolatot a rokonainkkal. A közösségi média ereje azonban akkor is meglátszik, amikor valamilyen terméket, vagy szolgáltatást nyújtunk eladásra. Az internet az utóbbi években kinőtte magát, és egyre nehezebb tudatni a vásárlókkal, és a potenciális olvasókkal, hogy mi is létezünk.

Minden applikációnak és felhasználói felületnek megvannak a szabályai, hogy miképpen tudunk előre törni, és érvényesíteni magunkat. Mégis sok vállalkozó felteszi a kérdést, hogy érdemes-e jelen lenni a Facebookon.

Ez a közösségi oldal, több mint 10 éve jött létre, és azonnal kedvenc lett. A személyes profilokon keresztül készíthetünk olyan oldalt, ahol a vállalkozásunkat tudjuk hirdetni. A működése eltér egy hagyományos weboldaltól, azonban gyorsan elsajátíthatjuk.

Rengeteg csoport jött létre, ahova bármikor csatlakozhatunk, hogy megismerjük az embereket, vagy vállalkozzunk. Érdemes azonban úgy eladni a tartalmunkat, hogy ezzel ne legyünk túlságosan tolakodóak. Az új felhasználóbarát élmény miatt a legfontosabb, hogy a követőink reagáljanak.

Hogyan, mikor, mennyit?

Reagálást többféleképpen lehet elérni: like-okkal, érzelmi állapotot kifejező emotikonokkal, vagy a kommentekkel és megosztásokkal. Az egyik legjobb lehet, ha nyereményjátékot indítunk egy olyan termékről, vagy szolgáltatásról, amit fel tudunk ajánlani cserébe.

A Facebook szabályzata szerint nem kötelezhetjük a követőket, hogy megosszák az adott bejegyzést, viszont érdemes kérni, mivel sokan megteszik majd. Az is egy jó trükköt lehet, hogy aki részt akar venni a játékban, annak ajánlania kell valakinek ezt a terméket, és így be fogja taggelni a kommentek között.

A Facebookon is figyeljünk oda, hogy a tartalomhoz illő képeket és szövegeket osszunk meg. Ezeknek mindig ellenőrizzük a helyesírást, de ami a legfontosabb, hogy legyünk rendszeresek. Érdemes naponta egyszer posztolni, de legalább kétnaponta. A csoportokba is vihetjük a bejegyzéseinket. Posztoljunk változásosan, néha egy kép többet mond minden szónál.

Hasonló bejegyzések